expert in inhuur van flexibele arbeid 06-51106075 info@dianavanderboon.nl

Optimalisatie

Processen vertalen in oplossingen rondom flexibele arbeid die jouw business verder helpen. Daarvoor heb je een expert nodig die het gehele implementatieproject van a tot z uitvoert. Als interim consultant of projectmanager ben ik de deskundige die je zoekt.

Mijn ervaring met Optimalisatie

  • Proces. Optimalisering van de bedrijfsprocessen rondom (flexibele) arbeid.
  • Data-analyse. Op basis van cijfers inzichtelijk maken wat er speelt binnen de organisatie. Met als doel een concreet, duidelijk en gezamenlijk vertrekpunt.
  • Inhuurmodellen. In kaart brengen hoe de inhurende organisatie is georganiseerd en hoe het aanbod is verdeeld. Kan dit beter, slimmer en/of goedkoper?
  • Inkoop van flexibele arbeid en leveranciersmanagement. Is de inkoop van flexibele arbeid geregeld? En hoe zorg je er als organisatie voor dat je een leverancier kunt beoordelen op zijn performance?
  • Meetbaar maken van doelstellingen. Wat zijn die doelstellingen en zijn ze SMART (specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch en tijdgebonden)?
  • Managementinformatie. De performance van de organisatie en leveranciers inzichtelijk maken en daarmee stuurbaar.
  • IT-component. Ondersteunt IT de business? Zo ja, kan dit efficiënter en goedkoper, en levert deze ondersteuning de juiste managementinformatie? Optimalisering van de automatisering van het HR-proces en (flexibele) arbeid.
  • Compliance. Zorgen dat alle documenten, templates en contracten aanwezig zijn om volledig volgens de wet- en regelgeving te werken.

Als interim consultant of projectmanager sta ik jouw organisatie hiermee graag terzijde.

“Opdrachtgevers krijgen altijd mijn maximale inzet met als gezamenlijk doel een optimaal resultaat”

Diana van der Boon

Mijn manier van werken

• Nadat jij je probleemstelling of verbeterdoelstelling uit de doeken hebt gedaan, maak ik een high level-scan van jouw bedrijf of organisatie en bepaal welke gebieden moeten worden onderzocht.

• Op basis hiervan creëer ik een uitgangssituatie en tevens ons gezamenlijke vertrekpunt.

• Afhankelijk van het doel stel ik hierna een Plan van Aanpak op met daarin de benodigde wijzigingen. Dit vormt samen met een grove planning het uitgangspunt voor de implementatie. Het Plan van Aanpak omschrijft ook hoe we de eventuele risico’s beheersen en de kansen effectueren.

• Pas na goedkeuring van het plan, start ik met de uitvoering ervan. Ik leid het implementatietraject op een doelgerichte manier en verlies daarbij de stakeholders niet uit het oog. Door hen vroegtijdig te betrekken, creëer ik draagvlak en verhoog ik de kans op acceptatie van de verandering.

Uiteraard denk ik gedurende het hele traject kritisch mee, stuur bij, geef waar nodig advies, bijvoorbeeld over wat de consequenties zijn van bepaalde keuzes, en welke alternatieven er zijn.
Wanneer de optimalisatie betrekking heeft op de inhuur van flexibele arbeid, maak ik een inhuurscan. Daarbij doorlopen we gezamenlijk de stappen die nodig zijn om te komen tot een businesscase van de verschillende inhuurmodellen.

Bedrijfsgegevens

KVK 62153994
BTW NL854691716B01
Rabo Bank 0301287775
IBAN NL81RABO0301287775
BIC RABONL2U

Over Diana van der Boon

Met veel plezier werk ik nu ruim twaalf jaar als projectmanager/optimalisatiespecialist, waarvan alweer zo’n zesenhalf jaar op interim basis. Ik doe kleinschalige maar ook zeer omvangrijke klussen in uiteenlopende branches: van detacheerders en uitzendbureaus tot en met de zorg en softwarebedrijven.